Q. නිර්වාණය හේතුප්රත්යයන්ගෙන් තොර ද?
A. "මහණෙනි, ප්රත්යයෙන් සකස්නොකළ අසංඛතයාගේ නොහොත් නිර්වාණයාගේ මේ ලක්ෂණ තුනක් වෙත්. කවර තුනක්ද යත්, ඉපදීම නොපෙනේද, විනාශය නොපෙනේද, පවත්නහුගේ අන් ආකාරයක් නොපෙනේද, මහණෙනි, මේ තුන අසංඛත සංඛ්යාත නිර්වාණයාගේ ප්රත්යයෙන් සකස් නොකළ ලක්ෂණයෝයි."
R. "තීණිමානි, භික්ඛවෙ, අසඞ්ඛතස්ස අසඞ්ඛතලක්ඛණානි. කතමානි තීණි? න උප්පාදො පඤ්ඤායති, න වයො පඤ්ඤායති, න ඨිතස්ස අඤ්ඤථත්තං පඤ්ඤායති. ඉමානි ඛො, භික්ඛවෙ, තීණි අසඞ්ඛතස්ස අසඞ්ඛතලක්ඛණානී’’ති."
A. "මහණෙනි, ප්රත්යයෙන් සකස්නොකළ අසංඛතයාගේ නොහොත් නිර්වාණයාගේ මේ ලක්ෂණ තුනක් වෙත්. කවර තුනක්ද යත්, ඉපදීම නොපෙනේද, විනාශය නොපෙනේද, පවත්නහුගේ අන් ආකාරයක් නොපෙනේද, මහණෙනි, මේ තුන අසංඛත සංඛ්යාත නිර්වාණයාගේ ප්රත්යයෙන් සකස් නොකළ ලක්ෂණයෝයි."
R. "තීණිමානි, භික්ඛවෙ, අසඞ්ඛතස්ස අසඞ්ඛතලක්ඛණානි. කතමානි තීණි? න උප්පාදො පඤ්ඤායති, න වයො පඤ්ඤායති, න ඨිතස්ස අඤ්ඤථත්තං පඤ්ඤායති. ඉමානි ඛො, භික්ඛවෙ, තීණි අසඞ්ඛතස්ස අසඞ්ඛතලක්ඛණානී’’ති."