Q. නමෝ බුද්ධාය! බොහෝදෙනා බුදු දහම ආමිස පූජාවන්ට සීමා කොට ඇති බව පෙනී යනව... ධර්මය අධ්යනය කිරීමෙහි ලා ඔවුන්ගේ නැඹුරුව ඉතා දුර්වලයි... විශේෂයෙන් බොහෝ බෞද්ධයන් අර්ධ-හින්දු සම්ප්රදායික් තමා අනුගමනය කරනනෙ අනාදිමත් කාලයක සිට... මහින්දාගමනයෙන් දායාද වුනු පාරිශුද්ධ බෞද්ධත්වය වර්තමානයේ බොහෝ දෙනා අතරින් ගිලිහී ඇති බව පේනව... මේ පිළිබඳ ඔබලාගේ අදහස් කුමක්ද? ... තෙරුවන් සරණයි!
A. 1. ආමිෂ පූජාව දෘශ්යමාන බැවින් ප්රකට ය.
2. ප්රතිපත්තිය හා ධර්ම ගවේෂණය බොහෝ සෙයින් අදෘශ්යමාන බැවින් අප්රකට ය.
3. ගිහි-පැවිදි දෙපාර්ශවයේ ම ධර්මඥානය සතුටු දායකය - ඇතැම්විට විශිෂ්ට ය.
4. ආගම් ප්රචාරණය උපක්රමශීලී ය - සමයාන්තර දැනුම ද කාටත් ප්රයෝජනවත් ය.
5. ධර්මයේ හා අධර්මයේ උච්චාවචනය සදාකාලික චක්රය කි.
(බෙහෙවින් ම තුති!)
A. 1. ආමිෂ පූජාව දෘශ්යමාන බැවින් ප්රකට ය.
2. ප්රතිපත්තිය හා ධර්ම ගවේෂණය බොහෝ සෙයින් අදෘශ්යමාන බැවින් අප්රකට ය.
3. ගිහි-පැවිදි දෙපාර්ශවයේ ම ධර්මඥානය සතුටු දායකය - ඇතැම්විට විශිෂ්ට ය.
4. ආගම් ප්රචාරණය උපක්රමශීලී ය - සමයාන්තර දැනුම ද කාටත් ප්රයෝජනවත් ය.
5. ධර්මයේ හා අධර්මයේ උච්චාවචනය සදාකාලික චක්රය කි.
(බෙහෙවින් ම තුති!)