777. කුමරි බඹසර හා කුමර බඹසර යනු?

“දසබලයන්වහන්සේ නමැති ශෛලමය පර්වතයෙන් පැන නැඟී, අමා මහ නිවන නම් වූ මහා සාගරය අවසන් කොට ඇති, ආර්ය අෂ්ටාංගික මාර්ගය නම් වූ සිහිල් දිය දහරින් හෙබි, උතුම් ශ්‍රීමුඛ බුද්ධවචන ගංගාවෝ, ලෝ සතුන්ගේ සසර දුක් නිවාලමින්, බොහෝ කල් ගලා බස්නා සේක්වා!”
❤❤❤ ❤❤❤ ❤❤❤ ❤❤❤ ❤❤❤

Q. කුමර/කුමරි බඹසර (කෝමාරබ්‍රහ්මචර්යාව) රැකිම කියන්නෙ කුමක්ද? එය බිදෙන්නෙ කුමක් නිසාද? බඹසර රැකිමෙ කුසල් මොනවා ද? එය කැඩිමෙන් සිදුවන අකුසල් මොනවා ද?

A. රාගික (ලිංගික) සිතුවිලි (හෝමෝන) සක්‍රීය වූ පසුවත්, ඊට පෙර සිටියා ලෙස, එනම්, කුමාර / කුමාරි (ළමා) අවධියේ සිටියාක් මෙන්, විවාහය දක්වා ම, එසේ ම සිටීම මින් අදහස් කෙරේ.

මෙය ආගමික මෙන් ම සංස්කෘතික වශයෙන් ඉහළ වටිනාකමක් ඇති ප්‍රතිමානයකි (ධර්මයකි).

ගෝලීයකරණය හා අන්තර්ජාලයීයකරණය මඟින් ද වෙනත් සංස්කෘතීන්ගේ බලපෑම මත ද මෙහි වටිනාකම අවතක්සේරු වන (/ වී ඇති) බව පෙනේ.

කුමර බඹසර / කුමරි බඹසර (කෝමාර බ්‍රහ්මචරියාව) නොරැකීමෙන්, කාමය වරදවා හැසිරීමේ සිල්පදය කැඩීමෙන් සිදුවන අකුසල් කර්මපථ හා අකුසල් කර්ම විපාකවලට අමතරව, ප්‍රධාන වශයෙන් පහත අකුසල් විපාක [හා සුරැකීමෙන් එයට විරුද්ධ තත්ත්වයන් ගලපාගත යුතුය: උදා: (= කුසල් කර්මපථ හා කුසල් කර්ම විපාක) නිරෝගී මනස, ...]

1. මානසික රෝග / මානසික විකෘතිතාවයන් / විකෘති ලිංගික ආශා / අහිතකර පුරුදු (ඇබ්බැහි).
2. කායික රෝග / කායික විකෘතිතා / ලිංගික විකෘතිතා.
3. පෞර්ෂීය රෝග (පෞර්ෂ ආබාධ).
4. අසාර්ථක ප්‍රේම සම්බන්ධතා / ප්‍රීතිමත් නොවූ යුග දිවිය / දික්කසාද.
5. අහිතකර සමාජ සබඳතා / අහිතකර සමාජ අන්තර් සබඳතා, ආදිය

ඇතිවෙන අතර, සොඳුරු-සැහැල්ලු-ප්‍රීතිමත් යෞවනය කමාග්නියෙන් දැවීම ම ඛේදයකි (දිට්ඨධම්ම වේදනීය අකුසල් විපාකයකි).
[- එමඟින් ඉදිරි ජීවිතය ද සම්පූර්ණයෙන් ම නොයෙක් අයුරින් අඳුරු විය හැක.]

පුරුෂ පාර්ශවයට යෞවන කුමරියන් / තම පෙම්වතිය / ... ආදී අයවලුන් පොළඹවා නො සිටීම හා සුරැකීමෙහි ලා ආදියෙහි වඩා වැඩි වගකීමක් මෙහි දී දක්නට ඇත ද, ස්ත්‍රී පාර්ශවයට ද යෞවන කුමරුන් / තම පෙම්වතා / ... ආදී අයවලුන් පොළඹවා නො සිටීම හා සුරැකීමෙහි යුතුකම මෙහි ලා අවතක්සේරු කළ නොහැක.

T / S. "කාම මිථ්‍යාචාරයේ විපාක

කාම මිථ්‍යාචාර කර්මය කළාහු මෙලොව දී නින්දාවට භාජන වෙති. සමහර විට අනුන්ගෙන් පහර ලැබ මැරෙන තරම් මහ දුකට පත් වෙති. සමහර විට මරණයට ම ද පත් වෙති. සිර ගෙයි වැටීමෙන් ද මහත් දුකට පත් වෙති. මරණින් මතු ද නරකයෙහි ඉපද, සොළොස් අඟුල් දික් කටු ඇති ඉඹුල් ගස්වලට නංවනු බස්වනු ලබමින් වර්ෂ දහස් ගණන් දුක් විඳිති. නරකයෙන් මිදුණු පසු ද තිරිසන්ව සිය ගණන් ජාතිවල දී බීජෝත්පාටනාදි දුක් ලබති. මිනිස් බව ලැබූ කල්හි දු සිය ගණන් ජාතිවලදී නපුංසකාදීහු වෙති. පුරුෂයෝ ස්ත්‍රීහු වෙති. ස්ත්‍රීහු ස්ත්‍රීත්වයෙන් නෙ මිදෙති. විරූප වෙති. ජනයාට අප්‍රිය වෙති. බොහෝ සතුරන් ඇත්තෝ වෙති. රෝගීහු වෙති."

{T / S / S. “කුමාරභාවතො පභුති චරණෙන කොමාරබ්‍රහ්මචරියං.”
“කුමාරභාවතො පභුති චරණෙන කොමාරං බ්‍රහ්‌මචරියං චරිංසු තෙ.”

T. "කොමාරබ්‍රහ්‌මචරියා BUE (f.) the vow of chastity beginning from the infancy.
කොමාරබ්‍රහ්‌මචරියා BUS ඉ ළදරු කල සිට රැකි බඹසර."}

"දසබලසේලප්පභවා නිබ්බානමහාසමුද්දපරියන්තා, අට්ඨංග මග්ගසලිලා ජිනවචනනදී චිරං වහතූ!"

අපිව Subscribe කරන්න!

dhamma.lk.ingreesi.com © 2016 - 2020. Powered by Blogger.
෴ ශාක්‍යමුණීන්ද්‍රෝත්තමෝපහාර දම් පඬුර! ෴

෴ An AnglomaniA IngreesI (රාවණ යක්ඛ) and *A Bona Fide CreatioN ෴

Auto Scroll Stop Scroll